۹ پاسخ

سلام دقیقامثاگل من منم بچه اولم ۷سالشه ازاول بدغذابودبزوربهش غذامیدادیم تاالان .اونوکه به باباش سپردم براغذاخوردن .محمدم هم بشدت بدغذاس ازاول بزورشیرمیخوردغذاهم شروع کردم اصلالب نمیزنه بزوربهش میدم هردوتاشون تموم راهارورفتم دکترازمایش داروهرچی فکرشوکنی حتی یه مدت هم بیخیال شدم گفتم اصلانخورن اوناهم خوشحاااال ازنخوردن .الان هردوشونوباسرگرم شدن یادعوا بهشون غذامیدم اشکمودرمیارن که بخان یه ذره غذابخورن دیگه همه موهام سفیدشده..امروزبچه اولم گریه زاری قهرکرده که بایدروزه کله گنجشکی بگیرم منومیگی دلم میخاست سرموبه دیواربکوبم

من بزور میکنم دهنش

زینک بده شاید اشتهاش بیشتر شد

میکس شده هم نمیخوره؟

پسر منم اصلا شیر نمیخوره نمیدونم دیگه چکارش کنم همش فکرم درگیره

دختر منم همینه عزیزم
بقول مامانم از گشنگی کسی هلاک نمیشه دور از جون!
اگه میشد من اولیش بودم😁
منم خیلیی نگران دخترمم
ولی چیکارش کنم یوقتایی میخوره هرچی بدمش یوقتاییم عرچی میدم تف میکنه
از صب فقط ۲۱۰ تا شیر خورده
یه دونه نوتری بیسکوییت
ی استکان اب هویج

منم همینم
دیوونه شدم از صبح تا الان فقط فرنی خورده😐
مگه میشه😐

عزیزم منم همینطوری بودم
دانه کینوا و چیا دادم اشتهاش بیشتر شد

بیخیال بابا
بزرگتر میشن ، یخچال رو هم جارو میکنن
فقط میگی اینو نخور بزار بابات بیاد 😂

سوال های مرتبط