بالای یکماه بده
وای توروخدا این داروهارو ندید به نی نی ها گناه دارن دکترا فقط دارو میدن الکی دختر من با همین داروی مسخره رفلاکسش دو برابر شد از اون به بعد اصلا هر دارویی رو نمیدم بهش والا بهترم هست
زیر یک ماه نباید بدی
دکتر پسر من وقتی تجویز کرد گفت از یک ماهگی بده
ولی منم مث شما زودتر دادم موردی نداره میتونی بدی
اگه برای نفخ و دلدرش میخوای میتونی کولیف هم بدی
من به پسرم کولیک ایز میدادم تاثیری ندیدک ولی کولیف خداروشکر تاثیر گذاشته
ن نباید زیر یک ماه بدی
دختر اولم اینو بهش میدادم خیلی خوب بود بخاطر همین میخوام اینم این بهش بدم
چرا کولیکز نمیدی؟
بله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.