اره🙂😩😩😩
اره هفت ماه به بعد دیر میگذره
دقیقا
مخصوصا هفته آخر خیلی سخت تره
و استرس داره
نه زودداره میره حس میکنم هنوز کلی کاردارم 🥲
منم هفته ی اخر دیگهجونم به لبم رسید
بازم خداروشکر من ۳۷هفته و ۴روز رفتم سزارین کردم
همش میگن اون بنده خداهایی که تا هفته ی ۴۱باید صبر کنند برای زایمان طبیعی چی می کشند
دقیقا اصن زمان نمیگذره انگار
تنگی نفس و گرگرفتگی از همه بدتر
برا من که عین برق و باد میگذره ،از بس کار دارم😮💨😁
من چون یه بچه دیگه دارم کارای خونه وتمیزکاری خونه غذا خیلی بنظرم زود میگذره🙁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.