۸ پاسخ

اره🙂😩😩😩

اره هفت ماه به بعد دیر میگذره

دقیقا
مخصوصا هفته آخر خیلی سخت تره
و استرس داره

نه زودداره میره حس میکنم هنوز کلی کاردارم 🥲

منم هفته ی اخر دیگه‌جونم به لبم رسید
بازم خداروشکر من ۳۷هفته و ۴روز رفتم سزارین کردم

همش میگن اون بنده خداهایی که تا هفته ی ۴۱باید صبر کنند برای زایمان طبیعی چی می کشند

دقیقا اصن زمان نمیگذره انگار
تنگی نفس و گرگرفتگی از همه بدتر

برا من که عین برق و باد میگذره ،از بس کار دارم😮‍💨😁

من چون یه بچه دیگه دارم ‌کارای خونه وتمیزکاری خونه ‌غذا خیلی بنظرم زود میگذره🙁

سوال های مرتبط