۷ پاسخ

من تعداد بالا گرفتم ۲۵۰

فروشگاهی قیمت قدیم داشت،همسرم بیست بسته شماره های مختلف گرفته

نه دیگه گرون شدش هم ۴۰تایی حدودای۴۰۰هس بهت انداخته

این قیمتا از کجا میاد خدا میدونه
چرا به ۱۲۴اطلاع نمیدین

والا من امروز گرفتم ۱۳۰

دیگه باید برگردیم قدیم ندیما مث مامان هامون کهنه بشوریم😑

خدا لعنت کنه باعث و بانی گرونی رو

سوال های مرتبط

مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی