۸ پاسخ

فرفوروت گاین
من تو بارداری هم میخوردم

من ففول گاین میخورم مال شرکت عبیدی برام یبوست میاورد یه شرکت دیگه رو میخورم عالیه

هموزون فورت عالیع

فرو فورت شرکت عبیدی بود فک کنم خیلی عالی بود برا من از ۸ اومد ۱۱

فروفورت گاین

فرودین ، فروسولفات ، فورفورات
اینا برای پیشگیری بیشتر

یه مدل دیگست
اینم خوردم سر بارداری

من ففول میخورم

سوال های مرتبط