۱۰ پاسخ

من با همون لباسا بیمارستان اومدم انقدر که حال نداشتم 😅فقط یه پالتو پوشیدم روش چون سرد بود پالتو سفید با شلوار صورتی بیمارستان 🤣

یه کفتان و رویه اش

اون لحظه ای که به سختی ها و شب نخوابی های بعد زایمان فکر می‌کنی به لباس پوشیدن و چ نوع لباسی فکر نمیکنی😂😂😂

با همون لباسی که میرم بر میگردم
مانتوعبایی فری سایز مناسب بارداری و غیربارداری😁

با همون لباسی که میرم

همون لباس عیدیام همرام میبرم کت سارافون میپوشم میام

یه سرهمی بلند بپوش باهمونم برگرد . ادم یعدفعه ای لاغر نمیشه سریع که لباساش گشاد شه

یه پیراهن بلند دادم بدوزن

من با لباس بیمارستانی میام 🤣🤣صورتی

یه لباس دور انداختنی ک نخوام بشورم😂

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد