۴ پاسخ

بله عزیزم اگه مشکل خاصی ندارین روزی دوتا بخورین
من فرتیل سی ام‌هم میخورم اونم روزی دوتا
تقریبا ۱۰ روز دیگه باید بتا بدم دعا کنین مثبت شه

بستگی داره هردکتری دوره اش فرق داره
واسه من یک نوبت نوشت خوردن

من از یه ماما شنیدم برای تنبلی خوب نیست
فقط برای کسایی که ذخیره تخمدانشون پایینه خوبه

برا تقویت فولیکول و بارداری هست

سوال های مرتبط

مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته اول بارداری