۵ پاسخ

خیلی خوبه بچه من وزن تولدش زیاد بود نسبت ب اون الان وزنش معمولیه
از تو هم خوبه

بچه من زیر دهه🫤
ولش کن،من سر بچه اولم هم ک همینطور بود انقد خودخوری کردم که سر دومی بیماری خودایمنی گرفتم،انشاءالله سالم باشن کم وزنی درست میشه

من که اصلا درگیر وزن خودمو نمیکنم مهم اینه بچه تغذیش درست باشه

کمه عزیزم
من دخترم ۱۸ ماهشه ۱۴ کیلو

عالیه عزیزم دختر من ده کیلو هست درحالی که وزن تولدش ۴ کیلو بود

سوال های مرتبط