۵ پاسخ

تبش ۳۷

تب اش و بگیر ببین چنده خووب اگه بالای ۳۸باشه ببرش دکتر ۳۸باشه خونه خودت حلش کن

حنا + سرکه سیب خونگی
یکم خمیر کن بزن کف پاش و جوراب پاش کن

اگه نداری پیاز حلقه کن بذار کف پاش

پاراکید هم بده
پاشویه با آب ولرم

پاراکید هر ۴ ساعت اگه پایین نیومد شیاااف

پاراکید بده عزیزم

سوال های مرتبط