تبش ۳۷
تب اش و بگیر ببین چنده خووب اگه بالای ۳۸باشه ببرش دکتر ۳۸باشه خونه خودت حلش کن
حنا + سرکه سیب خونگی
یکم خمیر کن بزن کف پاش و جوراب پاش کن
اگه نداری پیاز حلقه کن بذار کف پاش
پاراکید هم بده
پاشویه با آب ولرم
پاراکید هر ۴ ساعت اگه پایین نیومد شیاااف
پاراکید بده عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.