۵ پاسخ

من دکترم گفت حتی سویا هم نخورم ولی چند وقته میخورم خداروشکر هیچ مشکلی نیست بنظرم فقط لبنیات نباید بخوریم من شیرینی خامه ای و کیکم خوردم

اره‌ من‌ فقط‌ لبنیات‌ نمیخورم

نه والا هیچی

علایمش چیه این حساسیت

نه اصلا نمیشه خورد حتی یه شکلات کوچولو

سوال های مرتبط