منم همینم دومین باره بعداز زایمان پریود میشم از دیروز تا الان سه تا مسکن خوردم داغونم
من قبل بارداری همینجوری بودم زار میزدم از درد
از عطاری گز علفی بگیر دم کن بخور خیلی خوبه دردتو اروم میکنه من همیشه موقع پریودی میخوردم
کمرت سست شده
خودتو تقویت کن
کمرتم با یه شال ببند، گرم نگه دار
زنجبیل دم کن بخور
کمی تند باشه
رازیانه دم کن
منم همینجورم
گرمیجات بیشتر بخور
حالا من خداروشکر از بعد زایمان پریودام بدون درده 😂😂
نمیفهمم کی پریود میشم تا نریزه🤣😂
درخاست میدی گلم
شاید کیست داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.