نوافن عالیه
وای برعکس من
همه ی دردام رفتن ب درک
باورم نمیشه
طبیعی بودم
منم بعد زایمان داغونم😑
خونریزیمم خیلییی زیاد شده
یه روز مونده بشم انقد سردم میشه خدا میدونه
من بعد از زایمان بهم ریخته حجمش خیلی زیاد تر شده تلافی نه ماه نشدن رو میخواد در بیاره انگار میترسم پریود بشم اصلا
حالا من بعد زایمان اصلا درد ندارم جوری که اصلا نمیفهمم پریود شدم🫠
منم اینحوری شدم بعد از زایمان نوافن بخور
من از بعد زایمان اولم دردام کامل قطع شد
بعد زایمان دوم آمپول جلوگیری زدم فعلا نشدم ولی استرس دارم چون نمیفهمم اثر آمپوله یا خدای نکرده باردارم چون طبیعی جلوگیری میکنم
من فقط با ژلوفن یا نوافن دردم خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.