۴ پاسخ

با سرم شستشو،بعدش با سشوار خشک کردم
خیلیم بخیه خوردم🥺

از پروسه زایمانتون بگید

منک بخیه نخوردم ولی شست شو باسرم خوبه بعدش سشواربگیر خشک شیگگ

من کلا ۳ تا بخیه خوردم
فقط هم با سرم شستم خودم و

سوال های مرتبط