شکمش و به جهت عقربه های ساعت ماساژ بده
ببین ببرش پیش این دکتر که من میگم خیلی دکتر خوبیه و متخصص گوارش نوزادان. و کودکانه ( دکتر عسگر اقبال خواه )
اینفاکول اگه بتونین براش پیداکنین و بهش بدین خیلی خوبه گرون هس اما بهتراز بقیه ی داروهاس
پاهاشو حالت دوچرخه تو شکمش پنج دیقه هی بالا پایین کن ماساژهای شکمی رو براش حتما در طول روز دوسه بار انجام بده با روغن زیتون
یه پتو مسافرتی بیار بزارش تو اون تکونش بدین اب رو اتیشع برا کولیک
قطره کولیف بدین
اگر دلدرد داره گل گنده عالی هست
باید از عطاری ها بگیری
دلش درد ميكنه ماساژ بدين شكمشو .تا ٣ ماه همينه.من بپر بپر ميكردم پسرم گريه اش كم ميشد و اينكه صداي سشوار بزارين
عزیزم شربت نرس هارویز بخر بده همون گریپ میکسچر خارجیه.داروخانه ها دارن.دو میلی گرم از اون بده،قطرهددایمتیکون هم بگیر بده.
اگر خوب نشد و باز گریه کرد ببرید دکتر شاید رفلاکس باشه
قنداق ش کن عالیه و شربت کولیک بی بی خوبه من همه مدل قطره میدادم اثر نمیکرد.
نمیدونم فایده داره یا نه فندوق منم بود تا ۳ ماه بخاطر کولیک خیلی درد کشید یه وقتایی دراز میزاشتمش روی پاهام البته رو شکم بعد آروم پشتش و ماساژ میدادم یکم آروم میشد بیقراریش کمتر میشد
گریه زیاد خوب نیست ببرینش دکتر
بهش قطره خارجی هست سیسمونیا دارن فکر کنم اینفاکول اسمشه واسه کولیکه اونو میگفتن خوبه
بچه من گریپ میچر هم میخورد اما داغون بود
ببرین دکتر شاید رفلاکسه معدش میسوزه
کولیک داره کولیکز خارجی بده عالیه یا گریپ میکسچر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.