۴ پاسخ

منم اونطوربودم فشارتوبگیرکمخونیتوچک کن اینجا هی میان میگن سزارین بهترین طبیعی چیه دیگه نمیدونن توسزارین بدن شکست میخوره

منم همینجوری ام

از کم خونی من اینجورم

شاید از کم خونی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی