خانومای که 3 ماهه زایمان کردین شمام ریزش مو دارین ؟

۲۰ پاسخ

من از همون فردای سزارین ریزش مو داشتم

اره من که خیلی دارم

وای آره
من از وقتی قرصای مکملم تموم شد ریزش گرفتم

اره منم یکماهه ریزش گرفتم درحدی ک شونه میکنم دسته دسته مو میریزه مولتی هم میخورم

مال من ی هفتس شروع شده

با اینکه موهام کوتاهه به حدی ریزش دارم که دیگه دارم کچل میشم ، میگفتم خدایا از چیه پس نگو بخاطر زایمانه

به شدتتتتت
ولی با دکتر صحبت کردم گفت طبیعیه بعدا در میاد
دوران بارداری بهترین موهای جهان رو داشتم الان بدترین🤣

من موهام پرحجم هست یعنی حتی اگه بریزه هم خیلی تغییر آنچنانی ندارن
ولی احساس میکنم بازهم زیادتر ددفعات قبل داره می‌ریزه وقتی شونه میکنم یا بخصوص حمام میرم خیس میشه

اره خیلی شدید

اره بشدت 😭

اره🫤
دس ببری لا موهام میاد دست

خییلی

اره خیلی

فجیح

اره جدیدن اینجوری شدم

شددددید

ارههههه

ریزش مو حدودا سه چهار ماه بعد زایمان شروع میشه 😢😢

نهههه

آهن بخور ففول

سوال های مرتبط