از کی اینجوره اگه از روز تولد بوده که مجرای اشکش بستس ولی اگه الان اینجور شده ممکنه یا گرد و غباری یا دست خودش زده باشه تو چشمش ببر دکتر بعش ی قطره و پماد میده
مجرااشکیش بستست،ماساژبده دکتربه دخترمن قطره باکتی مایدداد،قطره تنها اثری نداشت ولی ازوقتی مرتب ماساژمیدم خیلی بهترشده
گوشه ی چشمش سمت بینیش که اشک میاد خییلی آروم ماساژ بده یه مدت اگه خوب شد که هیچ نشد ببرش دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.