خانما چرا از یکی چشم دخترم اشک میاد هعی

۳ پاسخ

از کی اینجوره اگه از روز تولد بوده که مجرای اشکش بستس ولی اگه الان اینجور شده ممکنه یا گرد و غباری یا دست خودش زده باشه تو چشمش ببر دکتر بعش ی قطره و پماد میده

مجرااشکیش بستست،ماساژبده دکتربه دخترمن قطره باکتی مایدداد،قطره تنها اثری نداشت ولی ازوقتی مرتب ماساژمیدم خیلی بهترشده

گوشه ی چشمش سمت بینیش که اشک میاد خییلی آروم ماساژ بده یه مدت اگه خوب شد که هیچ نشد ببرش دکتر

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۱۳ ماهگی