خانما منم زایمان کردم با آمپول فشار

۱۳ پاسخ

رفتم سونو ۳۷ هفته
گفت خون رسانی به بچه خیلی کم شده باید همین شب ختم بارداری بدی
منم دکترم تو بیمارستان شفا بود
از شانس من ۲ روز پیش رفته شهرشون
دیگه منم رفتم بیمارستان شهید بهشتی
شب تا صبح بستری بودم گفتن خودت درد داری ولی خب من متوجه نمی‌شدم ۲ فینگر بودم
صبح آمپول فشار گرفتم ساعت ۸
درداش کم بود
ساعت ۱۰ کیسه آب رو پاره کردن از اون موقع دردم شدید شد
و خیلی اذیت شدم
البته پرستارا و ماما خیلی کمکم کردن
چن بار زیر دوش آب گرم رفتم
ورزش کردم رو توپ و حرکت سجده رفتم
برای کم شدن دردام هم گاز بی درد دادن بهم
با این حال دیگه دردا اونقدر زیاد بود هیچ کدوم کارساز نبود
از ۲ فینگر تا ۵ فینگر خیلی طول کشید
ولی ۵ به بعد با سرعت بیشتری پیش می‌رفت
تا اینکه بالاخره ساعت ۵ عصر زایمان کردم

عزیزم دردش چطور بود با آمپول فشار ؟چن ساعت کشید کلا ک ب دنیا بیاد نی نی ؟

همه با امپول فشار میزان
بسلامتی

بسلامتی
مبارک باشه قدم نورسیده

قدم نورسیدت مبارک عزیزم♥️
التماس دعا

قدمش مبارک 🙂

بسلامتی عزیزم مبارک باشه😍

مبارکه

بسلامتی عزیزم

به سلامتی گلم مبارکه درد داشت؟

بسلامتی کجا زایمان کردی

درد داشت؟

عزیزم بسلامتی مبارک باشه ❤️

سوال های مرتبط