رفتم سونو ۳۷ هفته
گفت خون رسانی به بچه خیلی کم شده باید همین شب ختم بارداری بدی
منم دکترم تو بیمارستان شفا بود
از شانس من ۲ روز پیش رفته شهرشون
دیگه منم رفتم بیمارستان شهید بهشتی
شب تا صبح بستری بودم گفتن خودت درد داری ولی خب من متوجه نمیشدم ۲ فینگر بودم
صبح آمپول فشار گرفتم ساعت ۸
درداش کم بود
ساعت ۱۰ کیسه آب رو پاره کردن از اون موقع دردم شدید شد
و خیلی اذیت شدم
البته پرستارا و ماما خیلی کمکم کردن
چن بار زیر دوش آب گرم رفتم
ورزش کردم رو توپ و حرکت سجده رفتم
برای کم شدن دردام هم گاز بی درد دادن بهم
با این حال دیگه دردا اونقدر زیاد بود هیچ کدوم کارساز نبود
از ۲ فینگر تا ۵ فینگر خیلی طول کشید
ولی ۵ به بعد با سرعت بیشتری پیش میرفت
تا اینکه بالاخره ساعت ۵ عصر زایمان کردم
عزیزم دردش چطور بود با آمپول فشار ؟چن ساعت کشید کلا ک ب دنیا بیاد نی نی ؟
همه با امپول فشار میزان
بسلامتی
بسلامتی
مبارک باشه قدم نورسیده
قدم نورسیدت مبارک عزیزم♥️
التماس دعا
قدمش مبارک 🙂
بسلامتی عزیزم مبارک باشه😍
مبارکه
بسلامتی عزیزم
به سلامتی گلم مبارکه درد داشت؟
بسلامتی کجا زایمان کردی
درد داشت؟
عزیزم بسلامتی مبارک باشه ❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.