۱۰ پاسخ

بانو طرح یسنا برای دهک ۱تا۷هست
باید برید بهداشت تشکیل پرونده بارداری بدیدو مراقبت هارو انجام بدید
خودکار وصل میشه نیازی به گفتن چیزی نیس

طرح یسنا چیه؟؟؟

من هنوز بهداشت نرفتم ولی دخترم ۱سال نیم هستش اومده براش که بهداشت ثبته

ببین میری پرونده بهداشت تشکیل میدی و میای ..خب ؟؟
دیگه یسنا ‌ و اینا خودش فعال میشه برات
(دهک یک تا پنج )

همون تو سیستم ک میزنن کافیه دیگ واریز میکنن اگ بخوان بکنن

من دیروز سوال کردم که کاری باید انجام بدم گفتن نه همین که ما پرونده تشکیل میدیم وارد طرح میشید ولی بسته به دهک پول واریز میکنن

برای منم بهداشت گفت اسم توسیستم خودمون زدیم نمیدونم دیگه

خود به خود دولت از کجا باید بدونه که ما حامله ایم ؟😅باید بهداشت پرونده سازی کنیم اونجا اسممون ثبت میشه به عنوان باردار . منم هنوز نرفتم

برامن که چیزی نگفتن اصلا

باید بهداشت پرونده داشته باشید که ثبت باشی واریز میشه برات

سوال های مرتبط

مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی