۱۶ پاسخ

از طرف من بابت شعور همسرت تشکر کن

چه جالب تاحالا ندیده بودم من

دستتون درد نکنه مبارکشون باشه💙😍

مبارکه عزیزم اهل کجایی

چه عالی
والا ما که مادرا بیچاره فقط وظیفه خرج کردن و کمک دادن دارن

چقدر خووب واقعا لیاقتش دارن
حالا برا ما ک کلا انگار تنها وظیفشون خرج کردنه خانواده دختر و مستحق هیچ حق الزحمه ای نیستن

چه جالب
رسم دارین؟
مبارکشون باشه

دستت درد نکنه 🌹 مبارکش باشه

منم برای مامانم دوتا النگو سر پسرم خریدم
قسمت بشه سر دخترمم میخوام پلاک اسم براش بخرم دوست داره اینا در برابر زحماتش هیچه

چ عالی مبارکش باشه
ما طلا ن ولی ب رسم تشکر از مامان ومادرشوهر ک میان پیشمون هرچی در توان باشه میخریم
اینم خیلی ها نمیخرن
من خودمم دوست دارم بخرم براشون

از همسرت تشکر کن از سمت ما گهواره ای ها بابت درک و شعورش که کاراش رو درست و حسابی انجام میده و بدون منته.

چ جالب فقط برا مادر دختر کادو میگیرن یا مادرشوهر هم باید بگیرین

مبارکش باشه منم دوست دارم یه چیزی بگیرم براش🥹

مبارکه رسم دارید واسه مامان بزرگا طلا بگیرین

ای جان مبارکشون باشه دستتون هم درد نکنه

انشالله بسلامتی بگیری بغلت و ماماجونش ب خوشی استفاده کنه انگشترشو

سوال های مرتبط

مامان ماهلین💝 مامان ماهلین💝 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی
مامان کنجد خانوم🩷 مامان کنجد خانوم🩷 ۱ ماهگی