خانما بچه ۳کیلو خوبه موقع بدنیا امدن؟

۸ پاسخ

اره عزیزم ماشاالله

سریع وزن میگیره نگران نباش

پسر من ۲۵۰۰ ب دنیا اومد

من دخترم ۳کیلو بدنیا اومد ولی دست و پاهاش خیلی لاغره خیلیییی

آره عالی

اره عالیه

بله عزیزم
پسرمنم۳/۳۸۰ بود

اررره خیلی

سوال های مرتبط