سلام خانما ممکنه بدون علائم باردار باشیم 🥲🥲

۱۴ پاسخ

اره من تا هفته ۱۳ علائم نداشتم

بعد دو هفته استراحت بزنی نشون نیده

شگد صارلچ من امقدمه علی الحمل؟

@Hamiidi_shaa_p
کانالمه محصولات اشپزخونه دارم همه جوره و پذیرایی میتونین عضو شین همیشه محصول میزارم♥🙏🏻

خیلیا هستن

خدا به دلت نگاه کنه عزیزم

سلام ببخشیدمن شیش ماه پریودم تنظیم بوده. الان دوروزه ازموعدم گذشته امکانش هست دوبارنامنظم شده باشن

من هیچ علائمی نداشتم دوروزمونده بودب موعدم بی بی زدم مثبت شد

من که هیچ‌ علایمی نداشتم
تا الان که سینه درد گرفتم

ممکن هست سوال منم هست

اره واسه بعضیامن شنیدم بدون علائم باردار بودن

بله عزیزم‌چرانمیشه

شکرا حبیبتی اللهِ یحفظهن الچ

سر دختر دومم بدون هیچ علائم باردار شدم

سوال های مرتبط

🐣🐣🐣 🐣🐣🐣 قصد بارداری