آبله مرغان گرفتم چکار کنم بچه نگیرع

۴ پاسخ

عزیزم بچت ازت گرفت یا نه؟

وای آخی عزیزم چقدر بد موقه

وای خدا چراااا

ماسک بزن دستکش بپوش مثلا ازون نخیا ارتباط بدنی نداشته باش مولا تاپ بپوشی بغلش کنی یا دست ب دهن چشم بینیش نزنی،دستاتو مدام الکل یا صابون بزن از کسی کمکی بخواه بیااد بچتو نگهداره یا بده مامانت طول روز ها

سوال های مرتبط

مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی