۵ ماهگی
تا شش ماهگی وقت هست.
توی پرسشنامه asq هم تا شش ماهگی فرصت داده
بچه من ۵ ماه و نیمه تا حالا دو سه بار زد. یکی زد دوباره سه روز بعد دوباره یک هفته بعد و...خخخ
نگران نباش اصلا تایم نذار
هروقت بخواد میزنه دیگه
اکه تپله که دیرتر
هر بچه ای فرق داره بچه من تازه داره غلت میزنه
فعلا بچه منم نزده کم مونده پنج ماه شه
میگن تا شش ماه وقت هست
دختر من یه ۱۲ ۱۳ روزی هست که میزنه نگران نباش بچه ها با هم فرق دارن
دختر من الان گاهی اوقات خودشو ب پهلو میکنه و رو شکم میندازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.