نه بابا کافیه نمیذارن بمونه رو گردنشون
هنوز نخریدم میخوام با بند پستونک ست بگیرم
دوتا دیگه بگیر بنظرم
یدونه آستین دار و یه ساده کافیه بنظرم
یدونه رو ستش بود هیچ یادم نبود بخرم 😂🤔خوب شد یادم انداختی
سه تا ازین مشمایی گرفتم که برای بزرگیشه
چهارتا هم نخی
یکی که تو ست ۱۹ تیکه بیمارستانی بود دوتا پارچه ای دو تا سیلیکونی یکی هم استین دار گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.