۲ پاسخ

مال من میلاده ولی اصلا تکون نمیدم

نه والا،،من الان از همین میلاد دارم،،خودمم باید تابش بدم،،فقط شکر که بچه ام دوستشداره

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی