۵ پاسخ

من میخرم‌واسه سیسمونی نمیدونم‌اما چطوره.
قیمت‌گرفتم‌یماه پیش ی مدلش بود هر یدونش ۵ تومن

مارکش چیه

قیمتش از ۱تومن به بالاس فکر کنم

من ازش استفاده میکنم خیلی خوبوراحته کاربردیه مث اون یکیاخیلی دردناک نیس

چه جالبه

سوال های مرتبط

مامان مینی نینی مامان مینی نینی ۱۳ ماهگی