سلام ازیترو تا کجا باید آب بزارم نصفش؟

تصویر
۳ پاسخ

تابالا اون کاغذ دورش که اسم شربت نوشته یک شیار هست تا اون

تا اون برجستگی روی بدنه اش

تا همون خطی که رو شیشه هس

سوال های مرتبط