۲ پاسخ

در کل نمی‌دونم چون بچه ها فرق میکنن‌..ولی برادرزادم دوماهگی اینجوری بود هم دست وپاش سرد بود هم عرق میکرد هم خیلی گریه میکرد بردن دکتر اطفال گفت کم خونع بعد بهش قطره آهن داد الان سه ماهشه الحمدالله خوب شده

پسر منم همینجوریه نمیدونم چرا

سوال های مرتبط

مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی