ازادش نزدیک پونصد تومن بود اما با بیمه تامین صفر شد.
موقعه عطسه یا سرفه زیر شکمتو محکم با دست نگه دار
عزیزم طبیعیه بچه تو کیسه اب با عطسه چیزی نمیشه ازاد هم میدن اما گرون تره سعی کن دکتر با بیمه برات رد کنه
آزاد سیصد و بیست تومن
ولی دیگه استفاده نمیکنم
هیچی نشده نترس بارها برام پیش اومده بخاطر کشش عضلات و رحمه
عطسه میکنی دستتوزیر شکمت بزار
نه عزیزم مال فشار زیاده . فکر کنم با بیمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.