برای منم میاد دارم دیوونه میشم 😭
سلام عزیز دلم حالت خوبه بهتری،
خداقوت بهت
میدونم چقدر سخت گذشته برات
روزا که بگذره روز به روز همه چی بهتر میشه،
من همونبم که بهت توصیه کرده بودم به پزشکت زیر میزی بدی که بیاد اگه یادت باشه منو،یهو پیامتو تو گهواره دیدم از عکس پروفایلت شناختمت
چیشد که سزارین شدی عزیزم ،
منم تا اخرش قرار بر طبیعی بود
تو خونه کیسه ابم پاره شده بود
رفتم بیمارستان چون آب زرد بود گفتن مکنیوم هست یعنی بچه مدفوع کرده و زایمان طبیعی ریسکه ،و من اورژانسی سزارین شدم،
راجب خون آبه محل بخیه ت هم حتما با پزشکت درمیون بزار چون مال من اینطور نبود،ایشالا که چیزی نیست مراقبتارو انجام بده بعد حموم خشک کن قشنگ
من اینجور بود دکتر فشار داد خارج کرد خوان آبه ها رو بعدم هر روز باید یکی تو خونه برام اینکار میکرد که دیگه چیزی نیاد
نه پوست بسته شده چطوری خون آبه بیاد
حتما برو دکتر
وگرنه عفونت میکنه و خطر ناکه برو به دکتری که عمل کرده نشون بده حتما بهت دارو هم میده
برای من اینجوری شد رفتم دکتر برام فشار داد گفت خونه هم باید بری حموم بعد که از حموم اومدی برات یکی فشار بده خون آبه بیاد بیرون
عفونت نکرده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.