۴ پاسخ

میگن هرچی زودتر پریود بشی و خونریزی زیاد داشته باشی بهتر چون هم شکم بهتر جمع میشه هم کثیفی های جامونده از زایمان زودتر تخلیه میشه

آره افتضاح شدید توی دو روز یه بسته نوار مصرف میشه

من شب اول پریودی که میخوابم صبحش که بیدار میشم یجوری ازم خون میره کل لباسام کثیف میشه اینقد پر فشار میاد حالا لباس زیرم سه تا میپوشم با نوار بزرگ واقعا خودمم موندم

منم همین طورم خیلی خونریزی دارم وقت نکردم برم دکتر

سوال های مرتبط