این ساک برای نی نی خریدم نظرتون چیه؟

تصویر
۷ پاسخ

این داخلشه

تصویر

عالیه

منم همینو گرفتم 😍 ولی رنگ ترکیبیه ی چیزی تو مایه ها ماشی رنگ چرمشم براقه خیلی خفن و جاداره

سلام عزیزم از کجا سفارش دادی

اینستا همینو نشون میدا ۲ملیون و خرده ای چند گرفتی؟ مبارکه

خیلی قشنگ مبارکه منم از اینا خوشم اومد ولی ۲۵۰۰ ب بالا بود شما چند گرفتی

قشنگه مبارکت باشه مشخصه جاداره چند گرفتی؟؟

سوال های مرتبط

مامان ادرین مامان ادرین ۱ ماهگی
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی