مامانا چند هفته مشخص شد دوقلو هستن؟

۲۴ پاسخ

ان تی

اولین سونو نشون داد فکر کنم ۵ یا ۶ هفته بود

5 هفته و 5 روز

من دوماه بود فهمیدم توی یک کیسه بودن

از منم تو آن تی

من برای سنو قلب هم نزفتم . 12هفتع که رفتن ان تی فهمیدم دوقلو باردارم 😂 خیلی سوپرایز شدم

منم ۶ هفته

۵ هفته

اولین سونو ۸ هفتگی مشخص شد

سونو اول

واسه من تو سه ماهگی مشخص شد

ان تی، دوازده هفته

من هفته هشتم برای تشکیل قلب رفته بودم مشخص شد دو قلو هستن

سلام عزیزم ..همون سونو اول مشخص میشه حالا بستگی به دکترت داره که شش هفته یا ۸هفته بهت بده... تشخیص نهایی سونو اول هم واژینال هم شکمی بگو بده بهت

اولین سونو رفتم ۷ هفته بودفکرکنم

4 هفتگی سونو واژینال دادم مشخص شد

۸هفته متوجه شدن

همون سونو قلب که میدی ۷ هفته بودم من

منم فکر کنم ۸ هفته بود

من پنج هفته رفتم مشخص شد قلبم داشتن برا قلبشون بمیرم

برا من اولین سونوم که شیش هفته بودم مشخص شد

۸ هفته

۸ هفته

۸ هفته و ۹ هفته

سوال های مرتبط

مامان آوین‌‌و تو دلی مامان آوین‌‌و تو دلی هفته هشتم بارداری
مامان آیسان عشق مامان مامان آیسان عشق مامان ۲ سالگی