۵ پاسخ

اونت

همینو سایز ۰تا ۶ماهش رو بخر
بچه منم فقط فقط همین پستونک رو میخوره
اصلا ارتودنسی نمیخوره
منم اینو سایز ۰تا۶ماهش رو خریدم

من پینو گرفتم خوبه

منم همینه برا بچم بزرگه فکر کنم اونت شبیهش داره اما هنوز نخریدم ببینم اندازشم همینقدر بزرگه یا نه

منم اینو میدم . اونت هم مثل اینه سرش ولی سایزش رو نمیدونم چقدره

سوال های مرتبط

مامان کارن🥰 مامان کارن🥰 ۲ ماهگی
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلسا🦋 مامان دلسا🦋 ۱ ماهگی