اتلیه راکون هم خوبه
آها من یدونه آتلیه میشناسم همه عکاسمو اونجا گرفتم در شهر باغمیشه هست اسمشم مردمک
گرفتی عکس پسرتو
لی لی پوت
من عکس درست میکنم انگار توی آتلیه رفتی
قبلا نگاتیو میبرم از کادرش خوشم نیومد و گرون بود
الان میبرم لیزا
اما یک سالگیشو فضای باز میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.