۴ پاسخ

خوب عزیزم کم کن ولی زوده کامل قطع کنید می تونید شیر پاستوریزه رو هم امتحان کنید

چه خوب

روزی ی وعده شیرخشک بده مثلا قبل خواب .حتی اگ کلا هم قطع کنی اشکالی نداره دیگه .اما قطع نکن بنظرم روزی ی وعده رو هم بده. من دخترم غذانمیخوره دکتر و بهداشت گفت شیرو قطع کن تابهتر بشه

خودش نمیخوره من دوسدارم فقط غذابخوره شییرم رو نخوره کمه

سوال های مرتبط