۹ پاسخ

من شنیدم میگن که عرق کاسنی خوبه اما نه زیادی مثلا نصف استکان بخورین
اما دوباره یکسریا میگن ربطی نداره و خون جنینی داره به خون بالغ تبدیل میشه و فلانه ، هرکسی یه چیزی میگه و فکر نمیکنم دلیل قطعی داشته باشه 😄چون سخنان زیاده

نمی‌دونم عزیزم منم امروز خوندم مطلب یه دکتر نوشته بود

من سردوتابچم همه چیزمیخوردم وخداروشکرهیچ کدوم نگرفتن گروه خونی من هم o+بود

عزیزم یه چندروزمونده تازایمان آب انار یا اناربخورتاموقعه زایمان بچه زردی نمیگیره

عزیزم زردی ربطی به این چیزا نداره امروز اتفاقا من یه مطلب خوندم می‌گفت که بخاطر متناقص بودن خون مادر و نی نی هست که زردی میگیره . بیشترهم کسایی که گروه خونی oدارن در معرض هستن .‌دکتر می‌گفت دیگه نمی‌دونم .‌

عزیزم زردی به خوردوخوراک نیست.به گروه خونی مادر

کاهو با روغن زیتون اصل

از دکترت بپرس اگر اشکال ندارد عرق کاسنی بخور سعی کن چیزای سردی بخوری گرمی کمتر بخوری گوشت خروس خیلی خوبه

سلام سعی کن ماه آخر گرمی جات کمتر بخوری و عرق کاسنی هم بخوری

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان رهام مامان رهام هفته سی‌وششم بارداری