اره با شلوار بنظرم قشنگه👏کاش منم حضوری ببینم
برا عید با دامن.. برا مسافرت و دورهمی با شلوار
لباسایی که وسط مارک یا عروسک داره دوست ندارم🥲
ستش قشنگه ولی اون خرس گنده وسطش جالب نیس
عزیزم میشه ادرس پیج شو بزارید
یه ست دخترونه هست که شلوارش مام پاکتیه و پیراهنش پاپیون بزرگ داره،اون خییییلی قشنگه. ببین نمیتونی از اونا گیر بیاری
من با دامن گرفتم خیلی خوشگله
دامن
من با دامنش خریدم ولی خرس کوچولو روشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.