من 37 کیسه ابم پاره شدرسیدم بیمارستان با معاینات یهوگفتن مدفوع کرده سزارین شدم چهارسال پیش بچه اولم
عزیزم بچه وقتی رسیده و کامل میشه مدفوع میکنه
اگرم مرفوع کنه سریع کیسه آب پاره میشه
نگران نباش
من ۴۰ هفته بچم مدفوع کرد سزارین شدم اورژانسی
بچه اولم سی و نه هفته بودم حرکاتش کم شده بود رفتم دکتر گفت برو بیمارستان تا صبح تحت نظر بودم ضربان قلبشم منظم نبود، صبحش سز اورژانسی شدم، بعدش دکتر ک اومد بالا سرم گفت خداروشکر به موقع اومدی بچه مدفوع کرده بود خدا رحم کرده که نخورده
میگن ترشح سبزیاقرمزوقهوه ای داشتی کیسه آبت پاره شد ازعلایمش حرکاتشم بایدحواست باشه
تو شرایط خاصی قرار بگیره مدفوع میکنه مثلا من 37 هفته بودم دو روز رفتم زایشگاه انقد بهم فشار آوردن و معاینه های زیاد کردن که روی دخترمم زور اومد و داشت مدفوع میکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.