جنین از چند هفته مدفوع میکنه و اگه بخوره چی میشه؟!!

۴ پاسخ

@Ssssssyyyydddddd
سلام اگر روبیکا داری ، در روبیکا گروه باردار اقدامی و خوانوما داریم ، میتونی هر سوالی داشتید از هم دیگه بپرسید و در گهواره بیشتر سوال های شما بی پاسخ داده میشه اگر خواستید به آیدی بالا پیام دهید و لینگ ارسال بشه براتون 🤰😍

مامانمو منو چهل هفته بدنیا اورد و مدفوع خورده بودم مامان بزرگم فهمید گفت به پرستارا چرا بچه اینطوریه اصلا خیلی آروم و بیحاله دیگه بردن شستشو معدم دادن فکر کنم نمی‌دونم ولی خب الان کاملا سالمم😂

سریع به دنیا میارنش چیزی نمیشه،خواهر زاده منم اینجوری شد

روزهای آخر.
اگر بخوره و درش بیارن احتمال اینکه مبتلا به آسم بشه زیاده
ولی خب شستشو میدم معده‌شو

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پرنسس خانوم🥹🩷 مامان پرنسس خانوم🥹🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرهان مامان فرهان ۱۲ ماهگی
مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم ۱ ماهگی
مامان 🐣𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏 💙 مامان 🐣𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏 💙 ۴ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۸ ماهگی
مامان دختر مامان دختر هفته بیست‌ونهم بارداری