برا ازمایش خون بارداری باید ناشتا بود؟

۶ پاسخ

نه عزیز
هر تایمی هم بری اوکیه

نه ناشتا نباش ولی بیمارستان ها حتما باید صبح باشه

نه عزیز

ن برو الان ازمایش بده هروقت بری میشع

نه ربطی نداره خداروشکربارداری گلم

سلام سارا جون نه عزیزم هروقت بری اکی هست

سوال های مرتبط

مامان فرهان🩵نیهان🩷 مامان فرهان🩵نیهان🩷 هفته بیست‌وششم بارداری