خانمایی ک سزارین شدین تا چند روز خونریزی داشتین؟؟؟

۷ پاسخ

تا ۳۸ روز بعد خوب شدم الان چندروزه دوباره شدید شده انگار پریود شدم

همچنان خونریزی و لکه بینی دارم

۴۵روز

حدودا ۱۰-۱۲ روز خون ریزی
و تا ۴۰ روز کامل لکه بینی جزیی

۱۵ روز

چهل روز

من تا چهل روزگیم داشتم

سوال های مرتبط

مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان ✨️فاطمه نورا✨️ مامان ✨️فاطمه نورا✨️ ۱۳ ماهگی