۶ پاسخ

۲۰ روز

من تا دوماه داشتم قرصم داد ولی بازم داشتم خدا کنه این دفعه نداشته باشم

من تا ۲۰ روز خونریزی داشتم.۲۰ روز بعدی لکه بینی

من هنوز دارم در حد لکه بینی

منم هنوز دارم
اه

تا ۴۰ روز لکه بینی داشتم بعدش خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان مارال و ماهان😍 مامان مارال و ماهان😍 ۱۳ ماهگی
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان 𝘼𝙮𝙨𝙖𝙣❥👧🏻 مامان 𝘼𝙮𝙨𝙖𝙣❥👧🏻 ۱۰ ماهگی