۵ پاسخ

اگر فشارت اوکیه چیزی نیست منم دارم

من از اول بارداری سر دردم تا الان ...
نگران نباش آب زیاد بخور سرتو با دستمال ببند سعی بخوابی
اگه خیلی شدید استامینوفن۳۲۵ میتونی بخوری

معمولا عادیه ولی بعضی مواقع ممکنه از کم آبی یا فشار خون بالا و پایین باشه
بهتره اگه به فشار سنج دسترسی داری اول فشارتو بگیر نرمال بود
تو یه لیوان آب چهار پنج تا قند بریز هم‌بزن بخور

پسر باردار. باشی سردرد شدید داری

فشارت پایینه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد