خانما بچم پنج کیلوعه پوشک سایز دو براش بخرم؟؟

۳ پاسخ

من سایز سه میبندم. از وقتی که بچم چهارکیلو بود

سایز2؟ تا الان یک میبستی؟ یک و دو باهم فرقی ندارن زیاد دوفقط کمرش یکم پهن تر و پد جاذب اضافه داره

۲خوبه،، یکم خوبه،

سوال های مرتبط