دلوان هم آروغ نمیزد زیاد ولی بزرگتر ک شد راحتتر آروغ میزنه الان
رو دستت دمر بزارش تپ تپ بزن پشتش یا بغلش کن پشتش بزن اگ نزد هم عب نداره یکم فقط همونجوری نگهش دار ۲۰دقه نیم ساعت اینا
میگم شما به بچتون قطره پدی لاکت میدین
سر دل بچه صاف میشه من از صبح منتظر سکسکه هستم
نه وقتی سکسکه میکنه یعنی أروقشو نگرفتی سکسکه میکنه سر دلش صاف شه اروغشو بگیر اذیت میشه سکسکه میکنه ولی در کل سکسکه خوبه
من توی پیج یه دکتری دیدم اقاهه میگفت سکسه بخاطر اینه که اروغش کامل گرفته نمیشه
دقیقا بچه منم همینطوره
خیلی کم پیش میاد اروغ میزنه ولی سکسه هم میکنه
ببین سعی کن حتی اگر اروغ نمیزنه حدود بیست دقیقه روی شونه هات نگهش داری بطور عمودی که حداقل شیر هضم بشه اذیت نشه
سکسه میکنه شاید برا سیر بودنش باشه...ولی عاروغشو حتما بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.