۳ پاسخ

گلم یه سوالی داشتم ازت
میگم من دیشب اقدام کردم ۲۴ ساعت بعذ از امپول. و فقط یه بار. ولی شوهرم صبح تو خواب جنوب شده بود از بس گذمیجات خورده بود الان سوالم اینه که من وقتی اقدام کردیم تا نیم ساعت پاهام بالا بود ، ولی وقتی پا شدم همش ریخت. شما هم همیطور شدین ؟؟

ب من گفتن اگر سر درد سرگیجه حالت تهوع داری تو این هفته بیا بهداشت سریع

چون فشارت بالا بوده و سر درد داری به نظرم برو بیمارستان.به حرف بهداشت توجه نکن

سوال های مرتبط

مامان میوه بهاری مامان میوه بهاری هفته هجدهم بارداری