گلم یه سوالی داشتم ازت
میگم من دیشب اقدام کردم ۲۴ ساعت بعذ از امپول. و فقط یه بار. ولی شوهرم صبح تو خواب جنوب شده بود از بس گذمیجات خورده بود الان سوالم اینه که من وقتی اقدام کردیم تا نیم ساعت پاهام بالا بود ، ولی وقتی پا شدم همش ریخت. شما هم همیطور شدین ؟؟
ب من گفتن اگر سر درد سرگیجه حالت تهوع داری تو این هفته بیا بهداشت سریع
چون فشارت بالا بوده و سر درد داری به نظرم برو بیمارستان.به حرف بهداشت توجه نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.