حالا من برعکس تو یه سه بار شدم بعدش رفتم دکتر گفت ال دی بخور قط شع
نههه ربطی نداره دوست من بدون اینکه پریود بشه حامله شد
منم نشدم، اما میگن تخمک گذاری داریم، از ترشحاتت مشخص میشه اون روزایی که رنگ و قوامش مثل سفیده تخم مرغ نپختست، قدیمیا هم با این اشتباه باور باردار میشدن
، تخمک گذاری بدون خون ریزی حالا شما احتمال رو بیخیال اگه نمیخوای بچه مواظب باش
نه اشتباهه امکان بارداری هست چون شاید تخمک گذاری داشته باشی
خیلیا همینجوری باردار شدنا. اصلا این فکرو نکن
عزیزم ۱۰۰ درصد بارداری میشی مراقب باش
نه عزیزم تو این شرایط احتمال بارداری هست باید خیلی مراقب باشی
منم همین طور نشدم تاحالا
منم نشدم تا الان
همش نگرانم
امکانش هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.