۸ پاسخ

سلام من بچه ام iugr بود میشه ج درخواست دوستی مو بدید سوالی ازتون بپرسم

منم نشدم

من یه بار شدم باز نشدم😐😩😩😩

طبیعیه
منم دو ماهه که دارم میشم

آره عزیزم
ولی خیلی مراقبت کن باردار نشی یهو
چون خیلیا تو همین پریود نشدن ها باردار میشن

من تا یکسال و نیم پریود نشدم بعد رفتم دکتر بهم امپول داد باز شد

تا 1 سال طبیعی بخصوص اگر شیر شب میخوره بچه

بله عزیزم خیلیا تا شیر میدن نمیشن

سوال های مرتبط

مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی